Chasing dreams

Heej på er!!! just nu sitter jag och försöker få mitt skriv program på datan att funka men ne...den vill juh inte. Asså bara för att jag hade planerat typ hela min dag så ska allt gå åt helvete typ -.-

Komma i tid till skolan - Kom typ en timme försent.
Göra klart hund uppgiften i skolan - skrev typ inget alls.
Skriva sällskapsdjurs provet och känna mig nöjd - Svarade inte på alla frågor (svarade på typ 4 av 11) för hade inte pluggat på just de där....
Åka direkt efter jag hade slutat för att möta Jessica - Stannade kvar och busade lite i skolan med Linda och Natasa (men de va riktigt kul)
Plugga hemma och skriva klart hund grejen - Glömmde matte boken i skolan och mitt data program funkar inte så kan inte skriva klart skiten så nu kommer min lärare hata mig -.-'

Men snart så ska jag ner mot sjukhuset för att möta Nordin, fixa en ska till Jessica och sen så dra vi till gården i viksjö :p Alex och några är där så vi ska väl umgås lite som vanligt ;) Men nu ska jag myta om så skriver sen när jag är hemma igen, Puss på er! // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0