Me so sorry!

Ja jag vet att jag har blivit dålig på att skriva...men nu är jag tillbaks igen hehe :p Idag så har jag vart ute me Elin på dagen och aah...i för sig så va jag ute me henne på kvällen också hehe men då träffade vi ganska många också :p de va ganska mysig stämning ute, vi satt vid rampen i viksjö och typ sjöng och lyssnade på musik :) bara satt och chillade helt änkelt hihi. De blev lite drygt ett tag men aaaja....efter ett tag när typ dom flesta hade dragit så vara bara jag, Jacob, Erik, Elin ich Matte kvar. Vi gick mest och snackade bara men sen när Jacob och Matte taggade hem så körde Erik mig och Elin till jakan (Tack Erik!) Vi satt kvar där ett tag och sen tog vi bussen hem :) och nu sitter jag här haha :p Tyvär så kan jag inte lägga upp nån bild från i dag för de är nått fel på datan....men de kommer...tro mig....de kommer hahaha! ;D Gonatt snyggingar! // Lundiish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0