Gosen!

Dagen blev ganska nice iaf. Vi blev indelade i grupper och i börjar var de ganska stifft men de släppte och alla började snacka mer och mer ;) Men de bästa me dagen va nog att jag mötte Felix där. Hahaha han va också där me sin klass, jag har inte träffat honom sen vi slutade i viksjöskolan. Vi spelade i samma band i vintras på musikverkstan, visst jag kännde honom innan och så men ändå. En riiiiktigt schysst kille!! :D Vi fick sluta en timme tidigare så jag drog hem dirr. Gaalet trött nu asså haha jag somnade i soffan i typ 3-4 timmar efter att jag hade kommit hem :p men nu ska jag typ fixa lite och sen ska jag väl sova, de blir tidigt i kväll. // Lundiish


Och såhäär såg jag ut i dag ;p


Dom va jätte gulliga! Som stoora teddy björnar, så sööta!


Tänk om man skulle ha en sån här hemma haha :D


Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

snygga tights! :D har ett par liknande (;

2011-08-29 @ 23:03:18
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0