Du snurrar min värld

Tjeeenaaareee!!! Började 10.00 i dag och hann absolut inte skriva i morse haha, de blev lite stressigt men jag kom i tid så de va nice ;) Idag har vi fått kolla djur rummet och fått info av 2:orna om djuren, asså typ hur dom ska skötas och vad dom ska äta, lite sånt bara :) på Lunchen så gick jag och en tjej som jag börja snacka me idag ner till ICA och bara köpte nått lätt (50 kr får man inte mycke för) Och efter lunchen så hade vi klickerträning på varandra, de är faan svårt asså haha! och nu skulle jag egentligen åkt till jakan kom jag på....men aja jag kan ta de en annan gång ;) Ska fråga Tezz om vi kan färga mitt hår i dag också hihi // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0