De blev nästan bibeln asså HAHA!

Hahaha jag orkade verkligen inte skriva när jag kom hem igår! :p Men jag hade kul iaf! från början till slut...blev lite knas i mitten men aah...skit i de hehe. När jag och Elin möttes på tåget så böjade några killar fråga vart vi skulle och så haha dom va jäkligt schyssta faktiskt så va satt och små snacka lite me dom. Vi gick me dom en bit, för dom skulle också till Ung, dom sa att dom jobbade där men aah, vet inte riktigt om jag tror på de haha :p Iaf när vi kom till kungsträdgåren så mötte vi Arad och träffade hans brosa. Marcus, Jonas och många andra va där också så vi va typ me alla så gott vi kunde :p Ison & fille va grymma!!! STOR och Highwon va också där :D Va hade jätte kul och när dom hade gått av scenen så drog jag och Elin till donken i stäket och chillade ett tag :p Men asså de va riktigt skönt att komma hem sen. Jag va heeelt genom blöt! :o De hade juh liksom regnat heela dagen och heeeela kvällen -.- så de va bara skönt att få av sig de blöta kläderna Haha och de blev lite mycke nu men aja. // Lundiish


Inte en så jävla bra bild men jaja :p den duger iaf!


En Taggad Eiln på väh mot stan!

Kommentarer
Postat av: Fillippa

Sv: Var så lite så !

Ikväll blir de mys med familjen ;) Själv ?

2011-08-20 @ 20:54:29
URL: http://fillippapettersson.blogg.se/
Postat av: MADDES

Hoppas du haft en fin kväll!

2011-08-20 @ 23:26:52
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: MADDES

Jag har haft en fin helg. hur har din varit?

2011-08-21 @ 14:51:36
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0