You’re beautiful don’t you know

De blev knaass Thaha, ne men vi drog alrdig till berghem för alla andra skulle till kallhälls badet och grilla där och aah dom hade mer saker och typ mat Thaha plus att de känndes taskigt om vi inte skulle ha följt me dom för att Osakar va me och han fyller år i dag, så vi typ sjöng för honom :p De hände inte så mycke mer...ganska tråkigt faktiskt men jag och Ivan drog efter ett tag och aah Thaha vi hade faan roligare på vägen hem än va vi hade där :p Uusch i morrn är de skola...kan juh inte direkt säga att jag har längtat direkt -.- Kan de inte vara sommar lov nu ist och ingen mer skola....för livet!!! Börjar hellre jobba asså, helt ärligt // Lundiish


Ja jag vet att jag har lagt upp låten förut men tänkte visa videon också ;p


Kommentarer
Postat av: Gabbie

är de där den riktiga videon?? :)

2011-04-25 @ 23:55:14
Postat av: Lundiish

asså jag vet inte riktigt...men jag tror de Thaha ;p

2011-04-26 @ 00:30:59
URL: http://lundiish.blogg.se/
Postat av: milena malmros

Äääälskar den :D gryyym!!! fin blogg :)

2011-04-26 @ 00:56:33
URL: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0