The music takes me back....

Okej...de blev knas så de blev inge stan, Debbie fick förhinder så hon hann inte. Så de blir chill dag hemma sen på kvällen blire sollentuna ;) Fan Thaha gick typ och la mig 03.50 :p hittade så fina låtar som jag har letat efter så jävla länge och vissa som jag har glömt bort. Tänk vad mycke en låt kan påverka en både på att bra och dåligt sett. Jag har många låtar som gör mig både ledsen och glad, vissa av dom får mig att tänka tillbaka på gammla tider med vissa "speciella" personer....de är bara en härlig känsla. // Lundiish

Låtarna påminner om olika tider.


Saker jag ångrade att jag gjorde mot en viss person som betyder väldigt mycke för mig


Jag minns hur glad jag var när jag hade dig...


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Kanoners :D hihi..

Va händer denna lördag? Allt bra idag?

Underbart att höra fågelkvitter dock lyser den

utlovade solen med sin frånvaro.. hihi..

2011-04-02 @ 15:51:21
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0