Plaese don't burn me down.

Faan va skönt de va ute....förurom att de blev så jävla kallt efter ett tag Thaha. Jag och Ivan drog ner till kallhäll centrum och mötte Rickardo sen gick vi mot kallhälls badet, där mötte vi Sinan och tre andra tjejer som han va me, skit trevliga ;) Vi satt och chillade på bryggan och typ väntade på resten. Efter ett tag så drog vi ner till själva stranden och gjorde upp en eld där. Efter ett tag så kom de fler och de blev bara kallare så alla satte sig vid elden och vi mata på me gaalet mycke tändvätska, Thaha sen kom brandkåren och aina och vi fick typ paniik och började att släcke elden men donm sa att de va lugnt och att de inte va oss dom skulle till :p så vi tände den igen och satt och värmde oss lite längre. Ivan följde me mig hem så jag slapp gå själv så nu är jag hemma och de stinker fön rök asså, Thahah // Lundiish


tog inga bilder från i kväll dock men aah ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Fan va mysigt asså! :D

2011-04-25 @ 02:32:10
Postat av: Lundiish

Thaha aah ;)

2011-04-25 @ 17:16:22
URL: http://lundiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0