Me so sorry! ;D

Thahah so sorry för att jag inte har skrivit nått på några dagar men asså har verkligen inte haft tid ''/ Åkte till eskilstuna igår och slaggade där över natten, i dag så sjöng jag och Tess på dop och bröllop, de gick faan bra asså va inte alls nervös när vi väl va i kyrkan men asså innan oh shiit Thahah hade skit ont i magen och allt! Efter de så firade vi Tess morsa som fyller år i morrn och sen så drog vi hem. När vi kom hem så drog jag typ ut direkt till kallhälls badet och mötte Sofia, Felicia, Natasha och Julia och sen kom Stevie och Robin. De va skit nice, vi satt och grillade och körde "jag har aldrig" Killarna och jag aldrig träffaty förut typ men dom va riktigt schyssta snubbar, sitter och messar me Robin just nu faan Thaha :p Hoppas alla haft en nice valborg! // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0