Leave me alone

Kom nyss hem till pappa och vill redan bort här ifrån, vi är fortfarande inte riktigt sams och jag pallar inte me mer skit just nu. Kommer juh fan inte överens med någon av mina föräldrar just nu, mamma tjaffsar jag me för att hon är bara skum. Helt ärligt de e juh nått sjukt med henne, så fort jag typ gör nått som jag inte borde eller inte har sagt nått om så får hon nån jävla känsla i magen om att nått är fel!! Helt otroligt, asså de känns som att hon har nått jävla sjätte sinne eller nått =S fett weird iaf. // Lundiish

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Underbar :D Solen och värmen är här!! Kan ju inte bli bättre ;)Har solen lyst på dej oxå?? :b

Vad har du haft för dej annars idag då?? :)

2011-04-18 @ 22:20:41
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0