Glad Påsk!

Aah juste Thaha påsk grejen jag gjorde i dag måste jag juh faan berätta om!! Thaha asså så in i ....... pinsamt! Jag, Debbie, Ellen och Elin får ett uppdrag av Elin's morsas butik typ att vi ska klä ut oss till påsk kärringar och gå runt på ICA i viksjö och dela ut godis till folket. Thaha asså först känndes de typ som att vi gick och gömde oss för alla för att de var så jävla pinsamt, men efter några timmar så blev de lättare och vi blev mycke trevligare mot alla andra Thaha!! Asså de pinsamaste var juh typ att en kille som jag tycker är gaaaalet snygg jobbade där, och de visste inte jag innan Thaha!! ne uusch aldrig igen...fast vi fick juh bra betalt asså. Vi gick runt där från 12.00 till 18.00 med en halvtimmes lunch, vi fick 420kr inte illa måste jag säga faan ;) Hoppas alla haft en bra påsk än så länge! // Lundiish

Typ jag....Thahaha!! ;p

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: haha ingen fara!



vad pinsamt jag skulle nog skämts ihjäl haha! :)

2011-04-21 @ 21:25:51
URL: http://laajkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0