Don't forget who you are

Aah jo tjena Thaah. I går så drog jag, pappa och Tess till kista och kollade runt lite, hittade ett par så jävla snygga lila/turkosa puma sneakers, as balla. Hittade massa annat också men pallade faan inte köpa nått, asså alla var så jävla trötta igår. De blev bio lite senare, I am number four, min älskade pojkvän Alex är juh me i den filmen så de klart att jag var tvungen att se den ;) Jag gillade den faktiskt. De blev typ sängen direkt när vi kom hem. I dag hmm...vaknade typ 14.30 Thaha skönt att sova ut! Har inte gjort så mycke än suttit lite på balkongen, blivit lite brunre och lyssnat på musik. Ska nog ut och träffa Ivan senare, de va ett tag sen :) // Lundiish

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0