Dear old....

Kom hem för typ en halv timme sen, helt sjukt. Hade gaalet ont i magen i skolan men so fort jag om hem innanför dörren så släppte de typ fett skumt =S Aah om ett tag så måste jag åkte till jakan igen för att jag ska hämta ut min klänning (till balen) på posten me mamma -.- är fett osäker på om jag äns vill ha den, Thaha och aah om den inte sitter bra heller så ska jag ändå in till stan och kolla efter en ny ;p Thaha juste, asså de va ändå lite skönt att komma till skolan igen och träffa alla som man inte träffar på fritiden. Oh shiiit Jonas och Lillen har snaggat sig, Thaha asså när jag såg de på Jonas, jag bha Neeeeej vad har du gjort!? typ helt förtvivlad. Jaja vi hörs // Lundiish


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: ursäkta sjukt seeent svar :$

Men bättre sent än aldrig ;)

Har du haft en bra påsk?? :D

2011-04-26 @ 21:21:42
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0