I'm a star

Shoo! vi i kista i dag me P, Tess, hennes syrra och hennes kille. Vi käkade där och så gick vi runt och kollade lite, hittade en feeeeeeett flash typ palestina sjal eller hur de nu stava Thehe....men aah den va skiiiit snygg fast de va typ kill modell men ändå va faan spelar de för roll egentligen, den kostade iaf typ 149 kr, men de blev inget av de :( så får åka tillbaka dit i veckan me morsan och kolla om hon kanske e snäll nog och köper den till mig Thihi (om jag hade pengar skulle jag ha köpt den själv). Men nu ska jag snart stänga av och läsa nån jävla bok som va har fått i svenskan, måste ha läst tre kapitel tills på måndag, tur att de e korta kapitel Thaha, men aja gonatt iaf // Lundiish

Kommentarer
Postat av: Tvillingbloggen

en gammal scarf från indiska :D

2010-09-05 @ 19:50:05
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0