23-sep-2010

Tjeeenaree!! sitter och chillar med lite musik, egentligen så ska jag ha gått och laggt mig men aah...sån e jag :p I morrn ska jag klippa mig är glad fast ändå inte :p de kommer juh bli kortare men jag behöver verkligen göra de asså ''/ sen på kvällen så är de bara att dra ut direkt och chilla gaaalet me dom andra ;) Thaha hade typ två lektioner i dag eller aah jag hade juh redan missat två innan men ändå, när jag kom så började so:n sen lunch och vår matte var inställd så vi hade rast till kvart i 3 Thehe :p nä men jag ska väl gå och knyta mig....eller säger man så :s Thaha fett skummt juh Aja skit it Gonatt iaf // Lundiish


Så här ser mitt hår ut just nu (måste färgas om,jag vet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0