We R Who We R

Goooodmorgon!!! Nä de e faktiskt sant jag vaknade typ 16.00 fast klockan är juh egentligen 17.00 eller aah de va de menar jag :p Men men schysst Thaha de blir thai mat till frukost :p (fast de e juh min middag) Asså åh va suur jag blir asså!!! jag hittde en låt igår på youtube som jag har letat efter skiiit länge och nu så hittar jag den inte längre :O Åååh och den finns inte på spotify heller jag kommer få flipp snart!! Men aja....jag vettefaan va jag ska göra ikväll asså, tror inte att de blir så mycke -.- Men aah jag hör av mig senare ;) // Lundiish

Juste glömde nästan, va tycker ni om min nya header inte så speciel kanske men va så jävla trött på den innan ;)


Får lägga upp en annan låt då Thehe men den här är och sjukt bra ;)


Kommentarer
Postat av: Chrissy

Den va nice och passar bra till både bloggen och dig :)

2010-11-01 @ 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0