Long time ago....

Heeeej!!! Vet att jag inte har skrivit på ett tag nu, men aah jag har juh faktiskt vart i Cypern och sen så har jag vart lite lat också Thihi. Ne men Cypern va niiiice asså! skit härligt väder och allt så nu är man bruuun dårå Thahah, de va typ de första alla sa när jag kom tillbaka till skolan SHIIIIT VA BRUUN DU ÄÄÄR!!! Thaha de va skit kul :p Men de e ganska skönt att vara hemma igen, få träffa alla igen och så :) Har inte riktigt kommit igång med skolan än men aah de va juh typ bara tre dagar som jag va där för nu äre looov!! ;) Thehe just nu sitter jag och lyssnar på musik, är skiit trött asså! vaknade typ 09.00 i morse -.- Träffade Debbie typ runt 16.00 eller nått vi låg typ bara helt döda i min säng och kollade tv Thaha. Vet inte riktigt va jag ska göra i morrn men tror att jag och Debbz ska försöka samla ihop ett litet gäng och typ chilla gaalet hos nån me massa skräckisar ;) // Lundiish


Lundiish som liiiten ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Guud va öt bild :o :D

2010-11-01 @ 16:30:37
Postat av: Emelie :)

söt*

2010-11-01 @ 16:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0