Maddi Jane - Breakeven (Falling to Pieces)

Heeej! Jag är trött!! Var hemma hos Anna i dag och pluggade, de va sjuukt nice! Hetlt fantastisk person asså! Taack Anna! :D Innan hon stack och jobbade så åkte vi ner till centrum och köpte suchi/suschi vet faan inte hur de stavas Thahaha :p som sagt....jag är trött. Träffade Debbie också, hon kom hem till mig så vi chillade bara och typ funderade på vad vi skulle göra och aah....de gick juh väääldigt bra -.-' Men aah jag ska faan slagga nu asså. I morrn kommer släkten och firar min brosa som blev 4år i fredags ;) och så ska jag kanske träffa min Tobbe och kanske Sebbe får se...men gonatt iaf // Lundiish (Ska faan bli bättre uppdatering asså!)


Sjuuukt bra röst, så jävla duktig asså!


Kommentarer
Postat av: den bästa debbie ;)

vem vissa videon?? jo tror det var jag ;D <33

2010-11-22 @ 21:07:54
Postat av: Lundiish

Thahah Jajaja -.-' man jag gillar låten :p <3

2010-11-22 @ 21:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0