Faan va läskigt !!

YEEESS!!! JAG HITTADE LÅTEN! Faan va glad jag är nu asså :D Asså den e så jävla bra, jag kan inte sluta lyssna på den :p Aah juste Godmorgon förresten Thehe :p Fett äckligt asså! jag vaknar av att de ringe på dörren och bha asså vem faan kan de va klockan är liksom bara 11.00 ?? Så jag jag går upp för de blir helt tyst och sen helt plötsligt så hör jag att någon låser upp dörren faan va läskigt jag trodde typ att jag skulle bli mördad eller nått :O sen kommer en gubbe in och ser mig, han bha jaha vare någon hemma, jag hade nyckeln men nu kan juh du få tillbaka den. De visade sig att han bara skulle kolla på ventelationen typ. Men de va läskigt iaf Thehe :p Men aja här kommer bästa låten ;) // Lundiish



Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Du har rätt, låter är verkligen bra blev nästa kär iden :p Hihi

2010-11-01 @ 16:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0