Deborah Reinhard

Vi har gått i samma klass sen i 4:an, vi har inte alltid kommit överens och vart vänner men jag är verkligen glad över att vi höll ihop i alla fall. Du är verkligen en underbar vän och en av mina närmsta. Vi har funnits för varandra oavsett vad! Äkta vänskap säger jag bara. Jag vill tacka dig...för allt. Jag har haft så himla kul med dig, och jag vet att du har haft de kul med mig me. Thahaha vi kan liksom ligga typ döda i min säng och ha skiit kul i alla fall. Faan asså, du är typ min bästa vän. Det känns så skönt för jag har alltid kunnat prata me dig och jag har alltid typ berättat allt för dig, och du vet att du kan göra desamma me mig. Tänk om inte vi hade vart med varandra under den här sommaren, shit! undra vart vi hade stått nu då? Du hade kanske aldrig träffat ..... aah du vet vem och jag kanske aldrig hade träffat .....! shit Thahah eller M..... heller !! :p och vi hade kanske aldrig börjat i bandet! Men jag e faan glad asså! Tack för allt gumman <3 // Lundiish


Sååå gammal bild


Flumm hemma dag hos mig


Vår låt....


Miin sötis!


Kommentarer
Postat av: Debbie

fan vad gullig du är gumman. du vet att jag alltid finns för dig jag älskar dig grofffft mycket gumman!!<3333

2010-11-22 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0