Vilket jävla skiit väder!!!

TjaFan ! sitter inne just nu och funderar på hur jag ska göra, egentligen så var allt redan planerat och så men det sket sig pga att det blev KAOS! på Anders (min låtsas pappa) jobb när det regnade så jävla mycke så de va nått larm som gick och brandkåren kom dit och massa skit så han kunde inte köra där ifrån. Så nu är bilen kvar på jobbet för att han gick hem, inte bra för mig asså! för det var meningen at han skulle köra mig till min pappa så jag kunde hämta lite kläder och sånt, sen skule han köra mig till centrum för att jag skulle byta en grej på H&M som jag fick av mamma i går, sen efter de så skulle vi åka till ....... för att vi skulle byta lite saker och sen skulle han köra mig till Linn. Men nu blev juh allt knas så jag får åka till pappa senare i kväll och hämta skiten och byta grejerna efter de, för nu måste jag gå ner till centrum för att byta den dära och sen träffa Linn. Fan va trött jag e asså !! men va fan såg ni hur det bara öste ner från himlen :o asså jag var typ chock !!! det typ haglade och regnade och det bara öste ner från taken och jag vet inte vad !! Skriver senare i kväll // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0