Lite om veckan

Tjenare !! Igår var jag i Märsta och träffade några vänner, Har saknat dom så jävla mycke asså!!! Sen så fick jag träffa min hund också som jag inte har sett på fyra månader, så det var som en stor lättnad att få se honom igen. Vi alla hade typ någonslags picnik eller vad man nu kan kalla det, så de blev lite pasta sallad och sånt. Skiit trevligt  i alla fall. Min Kusse Melissa va me, skit kul att se henne igen också. Asså varje gång jag är med henne håller jag typ på att dö, för asså jag kan bara inte sluta skratta när jag e med henne, vi har så jävla kul ihop!. Jag var väl hemma runt 22.00.


Jag ute med Benzen (Min hund)



Asså den här skol veckan har vart så jävla bra!! jag e fett stolt över mig själv. Den började skit dåligt i måndags och sen den kvällen så hade jag ett möte i skolan med några lärare och M&P. så vi bestämde lite grejer och sånt och efter de har det vänt totalt! asså jag har kämpat så jävla mycke så jag har snart betyg asså !! Shiit asså man mår så jävla bra när man vet att man har gjort en bra grej och när man själv vet att man har kämpat för de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0