Heej igen!

WOW!! de va ett tag sen jag skrev nu hihi :p men har inte riktigt orkad de, för i tisdags så blev det lite kaos i slutet av skoldagen så sista lektionen fick jag plötsligt skiiiit ont i magen, började kallsvettas och typ mådde skit illa. Har ingen aning om vad de va men bra mådde jag i alla fall inte så efter typ två minuter så kom Anna in och hjälpte mig där ifrån så jag fick lägga mig inne på bryggan, dom ringde min morsa och sen så ringde de 112, så ambulansen kom, jag behövde inte me så mamma tog me mig hem, när jag hade sovit lite så berättade mamma att dom på bryggan hade sagt att jag var helt blek i ansiktet och allt....läskigt! Hade ont i typ tre dagar , inte kul asså. I dag...eller aah igår då så va de Morsdag, har inte träffat henne i dag men har iaf grattat henne och vart hemma och lämmnat en liten grej till henne fast hon va inte hemma då :p Skola snart de ska inte bli kul, men snart är de sommarlov och de.....de ska bli suuuuper asså ;) men nu ska jag slagga är fan skiit trött skriver kanske i morrn // Lundiish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0