Thahaha första doppet i år :p

Shoo!! Va i bromma i går med två polare, vi badade och de va fett skönt i vattnet....på vissa ställen :p vi va där ett tag sen stack ena för hon skulle vara barnvakt. Så de va bara han och jag kvar, vi gick på en fett lång promenad och de va fett nice och chill. När vi kom tillbaka hem till honomk så hade hon redan kommit tillbaks så vi hängde en stund. Hemma i dag tror jag nog är tjoockt trött asså :o Fast P ville typ att han och jag skulle käka tillsammans i kväll så de blir väl nått sånt. Åker till M i kväll för att packa sen på torsdag taggar jag till Dalarna. Vi ska upp till vårt landställe där och sen till helgen så åker vi till Gävle för att fira midsommar ''/ Aah och sen åker vi tillbaka till landet, tror vi blir kvar där i typ 2 till 3 veckor :( Hoppas ni får en bra midsommar iaf. // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0