Hola!

Tjooo fan!!! sitter och kollar på Ugly Betty just nu, har juh inte skrivit på ett tag så tänkte göra de nu lite kort, i söndags var jag me Calle och Tobbe vi stack till görven och chilade där ett tag, de va fett nice fast jag badade inte:p ville men solen gick i moln och pallade inte vänta, så blev kallad för badkruka resten av dagen (skiit kul) Hmm....i dag så hade vi ett litet möte i skolam med M&P det var bara ett....jag vet inte vad man ska kalla det men vi berättade bara hur det hade gått för mig nu de senaste veckorna i skolan, vi kom fram till att det har gått SKIIIIT BRA!!!! Thahaha asså är så jävla stolt över mig själv! har fan jobbat upp mina betyg så det känns skit bra just nu ;) på fredag är de fan SKOLAVSLUTNING!! sen är de SOOOOOMMARLOV!!!!!!!!!! fy fan va sköönt! // Lundiish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0