Fett trött!!!!

Fan asså e så jävla tröööööt!!!!!!! Efter plugget i dag så åkte jag och M till Vällingby centrum för att kolla runt lite så här i sista minuten till skolavslutningen, hittade inget där för skorna jag ville ha va typ slut !! så vi åkte till kista där hittade jag ett par svarta kortbyxor ;) men inga skor, eller jo men dom fick jag inte för dom kostade typ 899 :p men dom ve fett snygga svär! men efter så åkte vi till jakan och bara för de så hittade jag ett par skor som va helt okej....men är fortfarande lite osäker :p på klänningen ochså för den känns så jätte pluffsig :s men aja. I morrn ska dans temat uppträda och visa sina danser ska bli fett kul för några av minna polare är me thahaha ;) men pallar snart inte hålla ögonen öppna så ska fan ta och slagga! //Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0