Vill booort härifrån!

Shooo sorry att man inte har skrivit men har inte riktigt haft data tid ;) De har inte hänt så mycke, i dag blev P väldigt glass sugen och bara va tvungen att åka in till stan för att käka glass på GlassHuset, sen kom vi på att de va min namnsdag så då va vi bara tvugna att åka in :p thihi efter de så taggade vi till coop för att handla lite och sen hem igen. Wow snacka om att ha fullt upp :o (eller inte....) I morrn kommer P's tjej Tess hem igen, hon har vart i Göteborg typ och kollat på P!nk, fett kul de hade jag också velat göra, och när jag ändå hade vart där nere så hade jag kunnat träffa Linus en polare i Varberg :p Juste thehe M och dom har åkt iväg så ff hos morsan hela vecken thaha. Men men Hare Bäst då // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0