Vad ska man göra i dag??

Gomorgon eller kanske inte :p Vaknade runt 12.00 typ och Pau en timme efter mig typ, vi har bara kollat på tv typ och nu har hon taggat hem. Får se vad jag hittar på för kul i dag, just nu är jag jävligt trött jag vette fan när vi somna igår asså. Vi satt och kollade på Baksällan iaf och sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde efter Thahaha :p Ska snart börja fixa mig lite tror jag och sen rulla mot P. I morrn ska jag typ föja me han och Tess till deras jobb (Dom jobbar på samma ställe) Har inte vart där på fett länge så får se hur de går ;) Kramiish // Lundiish



P.S Ska verkligen fixa min Header asså de ser inte bra ut, nu när de egentligen är sommar :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0