Reklam suger ... ;D

Sitter i sängen och tänker på hur tråkigt reklam är egentligen, asså när man sitter och är helt inne i en skit bra film som verkligen är bra och så blir de reklam var 5:te min och de tar typ 10 min innan den är slut ! och sen så är de nyheter mitt i filmen då de kanske börjar bli som bäst och då får man vänta ännu längre jamen asså hur jävla kul är de liksom ''/ skit i de thehe. Tänkte bara kolla så att allt är bra med er alla och hoppas att ni har en riktigt nice kväll, själv sitter jag och väntar på att min film ska börja, de är juh reklam ;) Ne men jag måste fan börja gå ut! allvarligt de här är inte bra asså!!! Nästa helg på jävlar ;) Kramiish // Lundiish 


Kommentarer
Postat av: Therese.K

Ja! Jag håller defenitivt me dig om reklamen de suger :-o

2010-07-25 @ 04:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0