Musik is my fucking life

Thahaha vet att jag inte har skrivit på ett tag nu, men har legat och vart sjukt. Blev sjuk de i måndags så de blev inge Eclipse... men mådde mycke bättre i torsdags så jag och Debbie stack till kista käkade lite och sen kollade vi filmen. Den va såååå braaa !!! kunde inte äns släppa blicken från film duken, tills Debbs råkade spilla ut typ halva sin läsk på sig själv och golvet HAHAHA! de va fett kul. När filmen va slut så hade vår buss typ slutat att gå så vifick ta tunnelbanan in till centralen och sen tåget därifrån måt båslta, när vi ändå va i stan så stannade vi och köpte en Coffie Coler var :p. Vi va hemma runt 01.00 och vi e så smarta så vi börjar dunka musik Thihi sen efter ett tag fick vi tråkigt så vi gick ut och satte oss vid en busshålsplats och började snacka, fett chill de va asså. I går så va jag me henne igen och vi gjorde inte så mycke på dagen asså men senare på kvällen så blev vi typ fett hungriga, vi hade typ inte käkat nått på hela dagen så vi taggade till donken, sen så va vi ute och gick ett tag sen så kom vi hem till mig typ 02.00 tror jag ''/ sen gick vi och slagga, jag va tjockt trött. Nu ikväll så ska typ jag P och Tess tagga till några gammla vänner eller nått och typ...äh jag vet inte vad vi ska göra där thehe. men får se. Nu ska jag dunka musik ett tag till så ha de bra ;) // Lundiish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0