Music is the life

Shoo thehe :p hoppas allt är bra me er asså ;) själv är de inte så jävla bra, tror jag håller på att bli sjuk ''/ jag va juh fan typ nyss sjuk -.- skumt asså. Men ändå så sitter jag och dunkar musik och dansar för mig själv Thaha, svär hela lägenheten skakar, den dansar med mig ;) Skulle ha träffat Linn idag typ men vet inte vad som hände, de blev tydligen inget av de iaf :p no big deal ;) Tror P och Tess kommer hem och ett tag, man är juh fan ensam hela dagarna om man inte följer me dom till jobbet är är med någon annan, kan vara riktigt skönt ibland asså. Att bara vakna typ runt 13.00 och börja dunka musik ;) Musik är typ mitt liv asså, vet inte vad jag skulle göra om jag inte fått lyssna på musik på en hel dag ;) sitter och messar med Linus just nu :D och ska snart hoppa in i en varm och skön dusch ;) // Lundiish



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0