HEEEEMMAAAA!!!!!

Aah äntligen va man hemma dårå :p sorra för den dåliga uppdateringen men har faktiskt inte haft tid för datan så mycke. Åh de har vart så skönt där nere i Varberg jag ville knappt åka därifrån. Thaha så kul jag har haft asså, Vi kom juh ner på tisdagen förra veckan och då bodde vi på Träslövsläges Familje Camping, skit mysigt har liksom vart där sen jag var liten och allt plus att vi känner dom som äger den. Och sen helgen som kom, Thahaha vilken sköön helg asså, bästa på länge kan man lugnt säga :p De började på lördagen när vi va på 75års fest, i början de va fett segt och jag ville bara dra därifrån, men sen så började jag snacka lite med Sanna en gammal vän som bor där (asså vi känner varann men snackar typ aldrig) men aah sen så började jag snacka mer med hennes syrra Karin som typ är 19 eller så fyller hon de jag vet inte men ja ja sen började jag och Linus att snacka och de är deras kusin som är lika gammal som Karin. Men aah hehe efter ett par timmar såhär folk börjar bli riktigt packade och aah folket har kul helt enkelt :p Sen helt plötsligt säger Linus att han ska in till stan Thaha och frågar om jag ska hänga me :p Jag bha thahaha aah visst men snacka med morsan hon kommer aldrig att säga ja liksom så han bha aah okej var är hon? :p sen kom han tilbaka och sa att hon hade sagt att de helt okej och allt :p snacka om att jag fick värsta chocken :o Thehe så jag, Linus, Karin och en tjej som hette Alexandra drog in till stan i Varberg klockan 00.40 thahaha vi hade sjuuukt kul asså, Vi åkte raggarbil och snacka me massa folk asså de sjuukt!!! vi var väl hemma typ 03.45 thihi Dagen efter då skulle vi tillbaka där festen hade vart för att plocka undan och typ käka lite, senare så bestämde Karin, Linus, jag, Sanna och Malin oss för att vi skulle åka och bada så vi stack hem igen dom hämtade upp mig med bilen och så åkte vi och hämtade Linus också och så snack vi till havet, Problemet va bara att de hade börjat blåsa så de va bara Linus och Karin som badade thihi :p Ingen av oss ville typ sticka hem efter de så vi bestämde oss för att vi skulle spela mini golf :p så vi åkte och lämnade bilen och tog cyklarna ner till golf banan, Jag och Sanna spelade inte men dom andra gjorde de. Fett kul vi hade asså, Åh de så jävla kul thahaha de va en tant som kom ut från toan som va där thaha och de hängde en bit toa papper i hennes byxor :p asså vi höll på att dö av garv!!! Linus vann förästen, Ren tyr säger jag bara! Men men nu är man hemma igen och jag lär inte se dessa sköna människor förs än nästa sommar -.- Kom hem typ 02.00 i går natt, kul att åka bil i typ 5-6 timmar ''/ men de va jävligt skönt att sova i sin egen säng för en gångs skull :p Bilder kommer senare ;) // Lundiish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0