Booooring!!!

Vilket jävla piss väder asså ! vad e de här egentligen ?? man blir juh faktiskt lite irriterad efter som att de är sommarlov ocg då ska de juh vara soligt och varmt ute inte kyligt och massa regn! Ingen ute dag för mig iaf ''/ är hemma ensam som vanligt, dom kommer typ hem efter 19.00. Asså de finns typ inget att göra här hemma, förutom att dunka musik och typ kolla på tv och hur jävla kul är de på en skala 1-10 ?! Och de finns typ inget att skriva om heller, typ förutom bygg gubbarna som jobbar med balkongerna och som dom har gjort i flera månader nu, och just nu är dom typ precis utanför vardagsrums fönstret så jag har dragit för gardinerna annars ser dom in, fett irriterande för dom är typ peddos, eller aah de känns som de iaf :p men får skriva senare och se om jag har nått bättre att skriva om ;) // Lundiish



Aah som ni kanske redan vet så har jag väldigt blandad musik smak ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie ;)

Jag gillar din musik stil, och de e bra att du vågar visa de ;)Äckligt det där me byggarna!

2010-07-29 @ 17:14:30
Postat av: josefine

andra inlägget i kategorin SJÄLVKÄNSLA uppe i bloggen nu! Vad tycker du? :)

2010-07-29 @ 17:46:51
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0