Secrets

Kan man gilla en person efter att man bara har träffat den typ 4 gånger? De känns helt sjukt man aah... Så himla fiin människa!

Tjenare! Thaha vi hade hel dag med lucia kören i dag så vi började 08.30 och slutade 15.00 -.- Börjar faan få ont i halsen av allt sjungande. Thaah fick inte vara ute i kväll, fett synd :( men aah de va bara för att jag kom hem feett sent igår. Trodde typ att jag skulle vara hemma runt 22.00....jag kom hen 01.15 typ ''/ Thehe men de va faktiskt inte me flit. Och om jag var trött i dag Thaha jag kom hem runt typ 16.00 sen så somnade jag i soffan och vaknade av att pappa väckte mig och sa att jag skulle gå in och lägga mig i min säng ist och då var klockan typ 22.00!!! Feeett skumt! Men jag är fortfarande trött så Gooonatt! // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0