LUNDiiSH

Tjenare ;) sitter inne på mitt rum just nu medans Tess sitter och spelar bingo lotto (vet inte varför hon gör de) och pappa ligger i sin säng och kollar på tv... -.- I fredags drog jag och Debbie till Barkarby och träffade Jocke, han tvilling Micke och några polare till dom, de va lite drygt i början men de gick fort över. De slutade me att vi var uppe till typ 04.30 och slaggade där :p va me dom hela dagen efter också. Skiit schyssta killar asså! Thaha skulle typ träffat Jocke i dag me men just nu är han typ i bruket och åker skidor :p får se om jag pallar träffa han efter ;) Thaha vaknade typ 14.00 och sen somnade jag i soffan under dan också Thihi ;p // Lundiish




Kommentarer
Postat av: Daniel

Shit vilken nice låt, skit shyyst att dasa till ;)

2010-12-21 @ 15:50:10
Postat av: Daniel

Dansa*

2010-12-21 @ 16:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0