Hold my hand

Thaha aah har inte skrivit på ett bra tag nu men har faan inte pallat asså....Lucia kören började idag, jag, Ellen och Debbie anmälde oss till solo/duett men vet inte om jag vill de egentligen hm... men aah om jag inte får nått av de så tänker jag vara tomte, hoppas jag. Man lottar juh typ om det asså om de blir för många som vill va...men asså om inte jag får vara tomte så skiter jag i lucia asså! Måste börja plugga riktigt hårt nu också inte mycke tid kvar. Juste va på öppet hus i dag inne i stan, skiit schysst skola faktiskt inte så stor och inte så mycke folk men de är de som är skönt....mycke killar också Thaha :p funderar på bygg linjen isf. men är faan trött nu asså. Börjar 08.30 med lucia direkt, schysst att man ska vara sjuk också...har vart de hela veckan så min första skoldag på den här veckan var idag Thihi :p Men Gonatt asså // Lundiish


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hejsan, var inte hemma igår så kunde inte svara men nu är jag hemma igen x) Hur är det med dig annars? =) hoppas du får en toppen lördag kväll!

2010-12-04 @ 21:55:38
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0