Complicated

Asså jag fattar inte....varje gång jag är på g me en kille eller typ tillsammans med någon så sabbar jag de...ALLTID! det spelar ingen roll om jag verkligen gillar snubben jag sumpar det iaf. Min kompis tror att det är för att jag är rädd för att binda mig och så säger hon att jag bryr mig alldeles för mycket om vad andra tycker och tänker. Jag tror faan att hon har rätt men fattar inte varför de är så. Allti när jag gillar nån så blir allt så complicerat, och allt skiter sig och det är alltid mitt fel, oftast.... men jag är faan trött på skiten! // Lundiish



Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

tack det bra ;) Sj då?

2010-12-30 @ 23:12:30
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0