Blazin

Shoo! sitter och kollar på film just nu, skulle ha gått ut egentligen men de blev lite knas så de sket sig ''/ I morrn är de fredag ÄNTLIGEN!! kommer bli skit skönt me helg! Aah juste blev kickad från kören i dag -.- jävla skit asså! jag försov mig i morse och när jag kom till skolan så ville skol syster Lottie snacka lite med mig, när jag var klar där så hade dom andra lunch så jag mötte musik lärarna och dom bha vart har du vartit?! så jag sa att jag typ nyss hade kommit till skolan och aah....sen dom bha aah okej men vi måste tänka på hur vi ska göra me dig typ sen gick dom typ tre meter och vände sig om och bha aah men då är inte du me längre! Jag och Debbie bha VAAAA!?!?!?! så vi har vart fett lacka typ hela dan och nu har jag inge tema. Jävla skiiit kärringar! Men ska kolla vidare på filmen nu så vi hörs // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0