Winner

Shoo! just nu sitter jag och larvar mig och skrattar åt mig själv, aah så gör man när man har jääävligt tråkigt plus att jag är ganska trött så jag ska nog ta och lägga mig i min stooora sköna och vama säng och sova lite hehe :p I morr ska jag träffa Ellen, vi har inte setts sen skolan slutade heller thihi, vi har inte riktigt hunnet de hehe, antingen så har jag vart borta eller så har hon de men nu är båda hemma så varför inte träffas :p Vet inte riktigt vad vi ska göra men jag är riiiiktigt sugen på att köpa den där jackan som jag snackade om förr, men nu kom jag juh faan på att jag köpte mjukisar för fyra hundra så nu har jag bara typ nästan tre hundra kvar -.- Man får hoppas att M eller Anders e lite snälla så kanske man skulle få typ tre hundra :p men men Gonatt iaf // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0