Min helg ;)

Shoo!! är hemma nu, skönt men ville fan inte åka hem idag asså. De va så jävla soft på landet asså, Sabina kom juh upp en dag efter mig och sen så messade hon Jimmy som har landställe bakom smala udden ovh de e bara typ rakt över sjön och han hade tydligen kommit dit samma dag som hon kom, så han tog båten och drog me Vippen och åkte över till oss. De va första gången jag träffade dom, riktigt schyssta typer asså. Dom stannade ett tag och sen så skulle dom till smala udden där Vippen har landställe så do frågade om vi skulle hänga me, så aah vi gjorde de och så satt vi typ och spela kort och sen så köde Vippen tillbaka oss vid typ 01.30, sen somnade vi väl vi typ 04.30 :p Dagen efter så kom Vippen förbi me krossen precis när vi hade vaknat och gått ut ur stugan :p Sen senare på dagen så tog jag och Sabina båten, hämtade Vippen och drog över till Jimmy, satt där och snackade lite kollade hundarna när dom badade och aah de gjorde Vippen, Jimmy och Robban me :p sen drog vi hem, käkade lite, drog tillbaka satt och snacka, Sabina, Vippen och Jimmy va tvungna och bada och sen drog jag och S för att vi skulle ha kräftskiva, när vi hade kommit dit så hade Niko och Ammi också kommit, så senare satt jag, S och Niko i deras lill stuga och spelade chicago, Jimmy och Vippen skulle typ kommar över till oss men de blev typ inte så Thahaha :p Men sen dagen efter på dagen så kom Vippen me båten så vi satt och snackade lite och sa att vi va bjuda på kräftskiva hos dom, fan va kul tänkte vi men sen kom vi på att jag kan juh inte komma....för jag åker juh hem i dag!!! -.- Så jag gick ner till M och frågade och jag kunde åka hem med Mormor för hon hade sagt att de va okej, och först va de typ lugnt till Gunnar kommr och säger att dom inte kan ta ansvar för mig! :s jag bha men hallå va fan gör jag som e så jobbigt då ?!?!?! så just nu e jag jävligt sur på M. Asså fan va kul vi hade haft i kväll!! De e så jävla kul och va me dom asså, för jag e juh minst men dom behandlar mig som om jag vore ideras ålder och liksom inte bryr sig om hur gammal jag är :p Sabina är typ 21-22 tror jag, Vippen 17 och Jimmy typ 19 och aah Niko är juh 18 ;) Men aah fan nästa sommar då jävlar :p vi alla ska planera nästa sommar så att vi alla är är samtidigt, fan va nice asså. Så kanske jag och Sabina drar upp i september för då är de typ kräft fiske igen så då kanske Vippen e där ;P Så de blir nice. Men men nu har jag förklarat hur min helg har varit så nu pallar jag inte skriva mer just nu ;) Kramiish // Lundiish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0