Åker i morrn....

Hemma igen!!! Vi åkte till rotebro och handlade lite också och så va vi inne på elgiganten (hur de nu stavas) Thehe ;p men en skit i de. Åker i morrn, buss blir de vet inte riktigt vilken tid än får reda på de senare ikväll när jag har snackat me M. Aah efter som att jag åker i morrn så blir jag hemma ikväll....igen, får se om P kan fixa nån bra film till mig elletr så kollar jag på nått med dom ;) Just nu sitter jag i sängen och tänker på sommaren som har varit, kan inte fatta att den snart är slut, asså jag vill verkligen inte tillbaka till skolan. Jag hatar de, jag har aldrig gillat skolan. Bara de inte blir som förra terminen, så dåligt som jag mådde då, ne asså vill aldrig uppleva de igen. Åttan va nog den jobbigaste tiden i mitt liv helt utan att överdriva, får se hur nian blir.....// Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0