She can't wait

Shiiiiiit viiiilket väääääder !!!!! :o Meeee liiiike Thehe. Faan sist jag kollade så va de typ 36 grader varmt i solen och typ 23 i skuggan, inte konstigt att jag typ höll på att dö :p Träffade juh Ellen i dag och kom hem för några minuter sen, vi började i centrum och sen stack vi in till stan för att kolla om den där jackan fanns kvar, okej de gjorde den :D men bara i XS....och de ville inte jag ha för då skulle den va lite för liten -.- Men men inget att göra åt, får kolla om den finns någon annan stans eller om jag hittar en annan ;) Aah juste jag stötte på Anna i Centrum också Thihi kul att träffa henne igen, för de va juh sååå länge sen :p men nu ska jag börja packa sen kommer P och hämtar mig och sen så kanske jag träffar Debs när hon har kommit hem ;) Kramiish // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0