Ööh trött ? Jaaaa!

Goooomorgon alla som e vakna ;) jag har faan ångest att jag gick upp så tidigt i morse :o men vad gör man inte för sina kläder-.-' Ligger på golvet i vardagsrummet och lyssnar på cara mia, tro mig hag satte inte på den låten själv! Har redan pckat ner allt i min STOOORA väska så nu väntar jag bara på att M ska hämta mig , och de blir typ runt 13.00 så jag får vänta ett tag till -.- Jag är skiiit trött!!! va bara tvungen att tillägga, till lägga, tilllägga??? hur fan stavar man de Thahaha! jag e trött. Faan man kanske ska sova ett tag :p de vore faan skönt, jag somnade runt 04.00 i natt/morse så har bara sovit 4 timmar // Lundiish

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

tack va snällt :) hehe sjukt rolig! allt bra ida? :)

2010-08-11 @ 12:07:39
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0