Lucky Me

Shooo!!! Skolan i dag va fett chill, skulle typ bara ''leka'' några lekar och sen när man va klar kunde man tagga :p Thihi min grupp va fett nice, va me Jonas, Calle, Oliver och sen typ 3 st från sjuan en hette Matte vet jag hehe :p men aah de va fett kul. Efter de så drog jag och Debbs till Willys köpte en back pk drog hem till mig, sen till jakan jag köpte en tröja och sen köpte P käk så drog vi hem och käka ;) Sen efter de så träffade vi Ivan och sen några till pallar inte rabbla upp alla namn, men iaf vi hade fett kul, sen drog Debbs och Ivan följde mig en bit hem. Sen dess har jag bara suttit och chillat hemma, lyssnat på musik och typ snackat me folket på msn :p // Lundiish



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0