Love the way you lie

Gomorgon på er ;) är uppe i Dalarna är de fett nice väder.....till och från :p har suttit i solen i några minuter och har redan fått färg typ :p skrev juh inte när jag hade kommite fram igår, men jag orkade inte va fett trött och så hade jag inte datan vid mig ändå. Men buss resan gick bara bra ;) men Thahaha när jag kom fram till Borlänge så skulle juh M hämta mig, men hun kunde typ inte hitta mig Thaha så jag blev skit sur och hon frågade mig vart jag va och vad som va runt omkring mig thehe men till slut hitta hon mig...de tog juh typ bara 30 mintuter :p Vi ska typ åka in och handla dom ''vuxna'' vill till systemet och jag vill ha hårfärg, ska kanske färga håret brunt, prova lite sådär hehe ;) // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0