Fett skööönt!

Fett skönt kom nyss ut ur en lång, varm och skön dusch, man känner sig så äcklig när man e på landet för de finns juh inte vanligt dricks vatten utan man får duscha och tvätta sig i sjö vatten, så de e juh inte så nice direkt ''/ Vaknade runt 11.00 tror jag för de va då Sabina ringde och väckte mig thehe, hon berättade om kvällen/natten som jag missade fan va kul asså, hon berättade att Vippen hade sagt att han skulle gå och lägga sig sist av alla, Thahaha han deckade först av alla sittandes i sängen :p fast aah Robban decka juh fan tydligen vid 19.00 thihi. Sabina och Knäcken hade inte sovit på hela natten så aah dom vann juh ;) Fan önskar verkligen att jag hade vart me asså så jävla kul!!! Men men ;) Idag lär jag juh inte göra så mycke mer än att typ packa upp och lite sånt, P och Tess drar till Tallin med Tess's morsa så dom e  hemma igen om typ fyra dagar, och de betyder ff hemma hos P, fan va nice asså ;) // Lundiish


Nästa sommar då jävlar!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj va nära ni har till vattnet! Mysigt ;)

2010-08-08 @ 17:41:25
Postat av: Lundiish

Thaha aah jag vet de e fett skönt på sommaren också ;)

2010-08-09 @ 21:28:07
URL: http://lundiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0