Color Time

Uuusch skönt att vakna nu Thaha sover juh för faan bort hela dagen. Men aja jag har juh faktiskt vart i skolan i alla fall Thaha om inte de va skön dag asså! Vi började 08.10 med språkval-håltimme-idrott-slutar Ganska onödigt faktiskt Thehe.Faan ska man göra i kväll då...färga håret kanske :p tror faan de Thaha. Asså de blir nog svart med tjocka bruna slingor (den bruna som jag har nu) Skulle nog bli ganska ballt Thihi. Det finns bara ett problem.....typ alla färgar håret svart just nu iaf i skolan och då känns det juh som att jag gör de bara för att alla andra gör de ''/ Men då säger jag det här Jag Jennifer färgar håret mörkare för att jag vill de och inte för att alla andra gör de, jag har tänkt på de länge så i er! :D Thahaha // Lundiish


Har andvänt den förut men de är bildbrist just nu asså :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0