So do you (Slimi jimi bubby boy)

Tess syrra Jonna kom hit idag :) Har inte träffat henne så mycke eller pratat med henne heller för den delen men hon är väl helt okej, duktig på gitarr är hon i alla fall ;) Thaha aah vi var juh ute ganska länge idag -.- men konstigt nog så hade vi faktiskt kul. Marcus och Jonas kom förbi med skidorna så jag stog och snacka me dom och Tobbe ett tag, thaha Lillen (Marcus) "råkade" fälla mig när han bara skulle krama mig. Men aja man kan inte bli sur på honom, han är juh så gullig Thaha ;) // Lundiish

Jonas i dag (bruket)


Han är faktiskt jätte duktig (och skiit söt) Thihi

Men aja gonatt på er alla ;) (låt som Ivan visade mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0