SNÖÖÖÖSTORM!!!!

Hur faan hade sl tänkt att jag skulle komma till skolan när dom har ställt in alla bussar i typ hela sverige!! Tågen är okcså fuckade, alla är typ en halv timme försenade. jag kan komma till jakan men inte längre än så. Och ne jag tänker inte gå därifrån till skolan, har du sett vädret eller DET ÄR KAOS! Tess och farsan hör kört fast dom kom inte längre en två meter från våran parkering så nu står dom typ mitt i vägen och kommer ingenstans och bärgnings billen har inte kommit än vi ringde väl för typ en timme sen -.- Hatar på sl just nu asså! Får se om jag kommer i väg till skolan under dagen eller om vi är helt in snöade // Lundiish


Kul att man typ är sjuk också... -.-


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: bara kanoners :D

va händer denna Fredag kväll då?? :b

2011-02-11 @ 14:45:10
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0