Min kärlek till...

"Danny" Daniel Gabriel Alessandro Saucedo Grzechowski. Så otroligt fiin, duktig, bra sångare! Asså jag har gillat honom sen idol när jag upptäckte hur fantastisk han var eller aah är såklart. Kan inte fatta att jag fortfarande gillar honom, eller aah det kanske inte är så svårt att fatta jag menar man behöver bara lyssna på en av hans låtar och kolla på honom sen....aah sen är man helt fast. Han är nog den ända artist jag har hållit fast vid. De brukar gå i perioder, men inte Danny han finns alltid kvar. Jag blir så glad när jag ser han dansa, eller när jag ser honom sjunga eller Thaha när jag bara ser honom på bild, så vacker! Var bara tvungen att få ur mig de. // Lundiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0